Belépés
menusgabor: Sportmúzeum - Az olimpiák története - 1964 Tokió
csaknem a fele elpusztult a háború után, egész kerületek váltak a földdel egyenlővé, soha fel nem dolgozott lelki terhet róva a lakosságra.

Az olimpia idejére készült el a Sinkanszen első vonala Tokió és Oszaka között.
Ezen az olimpián használtak utoljára salakos pályákat az atlétikai eseményekhez, illetve Tokióban debütáltak az új, üvegszálas rudak a rúdugrókná
2021-07-05 21:00:15
foxworkinspace: Ajkán beszántották a focipályát! - Végül is, a rengeteg stadiont így is lehet hasznosítani, nem igaz...?
...Az úgynevezett magyar foci, annyira a béka perspektívája alatt van, hogy azon a "távlaton" nem-éppen futball-pályák garmadájával kellene javítani... :((

(A Sinkanszen pályák sem érnének, egy fabatkát sem, a rajtuk sikeresen haladni képes mozdonyok és szerelvények nélkül..)

Csak idióták ülnek fordítva a lovon...
2018-05-18 03:13:15
horvathnemagdi: Tallóztam
minimálbért kell fizetni, mint a japán állampolgároknak. Éppen ezért a vállalatok és cégek szívesebben alkalmaznak helyi lakosokat, mint külföldieket.

23. Kevés az állami vasút, a sinkanszen kivételével minden vasút magán kezekben van.

24. A Fuji hegység 3360 m (8. állomás) feletti része szintén magántulajdonban van. A tulajdonos a hegycsúcson található Asama
2018-04-25 16:36:39
lovaszmarika: Furcsa szokások a japánoknál
minimálbért kell fizetni, mint a japán állampolgároknak. Éppen ezért a vállalatok és cégek szívesebben alkalmaznak helyi lakosokat, mint külföldieket.

23. Kevés az állami vasút, a sinkanszen kivételével minden vasút magán kezekben van.

24. A Fuji hegység 3360 m (8. állomás) feletti része szintén magántulajdonban van. A tulajdonos a hegycsúcson található Asama
2018-04-23 12:28:02
lovaszmarika: Furcsa tények Japánról
minimálbért kell fizetni, mint a japán állampolgároknak. Éppen ezért a vállalatok és cégek szívesebben alkalmaznak helyi lakosokat, mint külföldieket.

23. Kevés az állami vasút, a sinkanszen kivételével minden vasút magán kezekben van.

24. A Fuji hegység 3360 m (8. állomás) feletti része szintén magántulajdonban van. A tulajdonos a hegycsúcson található Asama
2017-11-21 12:11:00
sanci81: 34 meglepően furcsa tény Japánról
minimálbért kell fizetni, mint a japán állampolgároknak. Éppen ezért a vállalatok és cégek szívesebben alkalmaznak helyi lakosokat, mint külföldieket.

23. Kevés az állami vasút, a sinkanszen kivételével minden vasút magán kezekben van.

24. A Fuji hegység 3360 m (8. állomás) feletti része szintén magántulajdonban van. A tulajdonos a hegycsúcson található Asama
2017-06-05 13:44:48
schuro: Japán legújabb luxusvonata
Ha valaki a japán vasútról hall, akkor a szupergyors Sinkanszen-expresszek ugranak be elsőre, amelyeken utazni valóban nagy élmény. Májustól azonban a luxusvonatozást is új szintre emeli a szigetország. Ekkortól állnak ugyanis szolgálatba az East Japan Vasúttársaság Siki-Sima nevű szerelvényei, amelyekkel Japán keleti részét lehet felfedezni.

2017-03-29 22:09:37
schuro: A Sinkanszen vasúthálózat.
A Sinkanszen egy nagysebességű vasúthálózat Japánban, amelyet a Japan Railways, az ország fő vasúttársasága üzemeltet. Mióta 1964-ben megnyitották az első vonalat, a "Tókaidó Sinkanszent" (Tokió és Oszaka között), a hálózatot a legtöbb honsúi és kjúsúi nagyvárosra kiterjesztették, maximum 300 km/h-s sebességgel valamint földrengés- és tájfunbiztos vonatokkal. A tesztek során a vona
2016-08-27 23:04:38
schuro: Ritka fényképek a világ minden tájáról - 62. (30 kép).
1947


1964. október 18-án, a tokiói olimpiai játékok előtt Japán megnyitotta a Tokió - Oszaka közötti 515 km hosszú, normál nyomtávolságú, nagysebességű Tókaidó Sinkanszen vonalát, ami elindította a nagysebességű közlekedés világméretű fellendülését.

[k
2016-08-21 21:24:56
schuro: Sinkanszen vasúthálózat Japánban.
A Sinkanszen (új fővonal) egy nagysebességű vasúthálózat Japánban, amelyet a Japan Railways, az ország fő vasúttársasága üzemeltet. Mióta 1964-ben megnyitották az első vonalat, a ,,Tókaidó Sinkanszent" (Tokió és Oszaka között), a hálózatot a legtöbb honsúi és kjúsúi nagyvárosra kiterjesztették, maximum 300 km/h-s sebességgel valamint földrengés- és tájfunbiztos vonatokka
2014-10-01 21:57:48
astropapa58: Ilyen lesz a MÁV 2226-ban
Amikor az ember a legendás Vác-Szob-vasútvonalon szocializálódva először felszáll a japán szuperexpresszre, a sinkanszenre, teljesen jogosan érzi úgy, hogy a jövőben jár. Hihetetlen pontosság, valószínűtlen tisztaság, csend, és persze a sebesség, ami simán leveri a Hungaroringen köröző Forma-1-es autókét. Aztán amikor rádöbben, hogy ez nem a jövő, hanem a múlt, és a
2014-10-01 07:52:33
velemenyezd: 500 kilométer/órás utazósebességű mágnesvasutat mutattak be Japánban
"hagyományos", sínen futó gyorsvonatok mellett döntött.
A JR Tókai sze
2013-06-04 13:12:30
Oldal: 
Keresés


Üzenetek
East Japan Vasúttársaság Siki-Sima, Japan Railways, Tókaidó Sinkanszent, Tókaidó Sinkanszen, Tókaidó Sinkanszent&#8221, olimpiák története, rengeteg stadiont, világ minden, fele elpusztult, háború után, földdel egyenlővé, olimpia idejére, olimpián használtak, atlétikai eseményekhez, úgynevezett magyar, béka perspektívája, rajtuk sikeresen, japán állampolgároknak, állami vasút, sinkanszen kivételével, hegycsúcson található, japán vasútról, nagysebességű vasúthálózat, első vonalat, legtöbb honsúi, tesztek során,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, API, Online Póker, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék,
© 2002-2016 TVN.HU Kft.